Subject: Vs: Spordiseaduse ja tulumaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu kooskõlastamiseks esitamine
From: "Siim Sukles" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Cc: "Jaanika Eilat" <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 09:50:36 +0300

Tere, Eesti Olümpiakomitee kooskõlastab esitatud spordiseaduse ja 
tulumaksuseaduse muutmise eelnõu

Siim Sukles

Peasekretär

+372 5034 978

Eesti Olümpiakomitee

Jalgpalli 1, 11312 Tallinn

www.eok.ee <http://www.eok.ee/> , Facebook 
<https://www.facebook.com/Olympiafann/>

Eesti Olümpiakomitee missioon spordi katusorganisatsioonina on tippspordi 
arendamine,

noortespordi kandepinna laiendamine ja liikumisharrastuse edendamine, 
seistes ausa mängu põhimõtete eest.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 11. aprill 2024 13:27
Adressaat: EESTI PARALÜMPIAKOMITEE <[email-masked]>; Toomas Tõnise 
<[email-masked]>; Eesti Antidopingu ja Spordieetika Sihtasutus 
<[email-masked]>; Eesti Akadeemiline Spordiliit <[email-masked]>; Eesti 
Allveeliit <[email-masked]>; Eesti Amburite Liit 
<[email-masked]>; EESTI AUTOSPORDI LIIT <[email-masked]>; 
Eesti Budo Föderatsioon <[email-masked]>; Eesti Discgolfi Liit 
<[email-masked]>; Eesti Golfi Liit <[email-masked]>; Eesti Indiaca Liit 
<[email-masked]>; Eesti Jahispordi Liit <[email-masked]>; Eesti Jahtklubide 
Liit <[email-masked]>; EESTI JALGPALLI LIIT <[email-masked]>; Eesti 
Jalgratturite Liit <[email-masked]>; Eesti Aerutamisföderatsioon 
<[email-masked]>; MITTETULUNDUSÜHING EESTI JÕUTÕSTELIIT 
<[email-masked]>; Eesti Judoliit <[email-masked]>; Eesti Kabeliit 
<[email-masked]>; Eesti Karate Föderatsioon <[email-masked]>; Eesti 
Kergejõustikuliit <[email-masked]>; Eesti Kick-Boxingu Föderatsioon 
<[email-masked]>; Eesti Kirimaleühing <[email-masked]>; EESTI 
KOOLISPORDI LIIT <[email-masked]>; Eesti Korvpalliliit <[email-masked]>; 
Eesti Kulturismi ja Fitnessi Liit <[email-masked]>; Eesti Kurnimänguliit 
<[email-masked]>; Eesti Käsipalliliit <[email-masked]>; Eesti 
Laskesuusatamise Föderatsioon <[email-masked]>; Eesti Laskurliit 
<[email-masked]>; Eesti Lauatenniseliit <[email-masked]>; Eesti 
Lennuspordi Föderatsioon <[email-masked]>; EESTI MAADLUSLIIT 
<[email-masked]>; EESTI MALELIIT <[email-masked]>; Eesti 
Matkaliit <[email-masked]>; Eesti Moodsa Viievõistluse Liit 
<[email-masked]>; EESTI ORIENTEERUMISLIIT <[email-masked]>; 
EESTI PARALÜMPIAKOMITEE <[email-masked]>; EESTI PETANQUE`I KLUBIDE LIIT 
<[email-masked]>; Eesti Poksiliit <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Politsei Spordiliit <[email-masked]>; Eesti Ratsaspordi Liit 
<[email-masked]>; Eesti Ronimisliit <[email-masked]>; Eesti 
Rulluisuliit <[email-masked]>; Eesti Saalihoki Liit 
<[email-masked]>; EESTI SAMBOLIIT <[email-masked]>; Eesti 
Seeniorispordi ja Spordiveteranide Liit <[email-masked]>; Eesti Sõudeliit 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Spordiajakirjanike selts 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Spordimeditsiini Föderatsioon 
<[email-masked]>; Eesti Spordiselts Põhjakotkas 
<[email-masked]>; Eesti Wushu Kungfu Föderatsioon <[email-masked]>; 
Eesti Squashiföderatsioon <[email-masked]>; Eesti Sulgpalliliit 
<[email-masked]>; Eesti Sumoliit <[email-masked]>; EESTI SUUSALIIT 
<[email-masked]>; EESTI TAEKWONDO FÖDERATSIOON <[email-masked]>; 
EESTI TAEKWONDO LIIT <[email-masked]>; Eesti Tantsuspordi Liit 
<[email-masked]>; Eesti Tehnika- ja Spordiliit MTÜ <[email-masked]>; MTÜ 
Eesti Treenerite Liit <[email-masked]>; EESTI TRIATLONI LIIT 
<[email-masked]>; Eesti Turniiribridžiliit <[email-masked]>; Eesti Uisuliit 
<[email-masked]>; Eesti Ujumisliit <[email-masked]>; Eesti Veemoto 
Liit <[email-masked]>; Eesti Veeremängude Liit <[email-masked]>; Eesti 
Vehklemisliit <[email-masked]>; EESTI VIBULIIT <[email-masked]>; 
Eesti Võrkpalli Liit <[email-masked]>; Eestimaa Spordiliit Jõud <[email-masked]>; 
Eriolümpia Eesti Ühendus <[email-masked]>; Harjumaa Spordiliit 
<[email-masked]>; IDA-VIRUMAA SPORDILIIT <[email-masked]>; 
Jõgevamaa Spordiliit Kalju <[email-masked]>; JÄRVAMAA SPORDILIIT 
<[email-masked]>; Lääne Maakonna Spordiliit Läänela 
<[email-masked]>; LÄÄNE-VIRUMAA SPORDILIIT <[email-masked]>; 
Mittetulundusühing EESTI BOBISÕIDU JA SKELETONI LIIT <[email-masked]>; 
Mittetulundusühing Eesti Curlingu Liit <[email-masked]>; Mittetulundusühing 
Eesti Jäähokiliit <[email-masked]>; MTÜ Eesti Kepikõnni Liit 
<[email-masked]>; mittetulundusühing Eesti Mootorrattaspordi Föderatsioon 
<[email-masked]>; Mittetulundusühing Eesti Muay Thai Föderatsioon 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Olümpiaakadeemia 
<[email-masked]>; MITTETULUNDUSÜHING EESTI PILJARDILIIT 
<[email-masked]>; Mittetulundusühing EESTI RAGBI LIIT 
<[email-masked]>; Mittetulundusühing EESTI SPORDISELTS KALEV 
<[email-masked]>; Mittetulundusühing Eesti Tennise Liit 
<[email-masked]>; Eesti Tõstespordiliit <[email-masked]>; MTÜ Eesti 
Tuletõrjespordi Liit <[email-masked]>; mittetulundusühing EESTI 
VÕIMLEMISLIIT <[email-masked]>; Narva Kehakultuuri ja Spordiliit 
<[email-masked]>; Põlva Maakonna Spordiliit 
<[email-masked]>; Pärnu Spordiliit <[email-masked]>; Pärnumaa Spordiliit 
<[email-masked]>; Rapla Maakonna Spordiliit <[email-masked]>; Saaremaa 
Spordiliit <[email-masked]>; Tallinna Spordiliit <[email-masked]>; 
Tartu Spordiliit <[email-masked]>; Tartumaa Spordiliit <[email-masked]>; 
Valgamaa Spordiliit <[email-masked]>; Viljandimaa Spordiliit 
<[email-masked]>; VÕRUMAA SPORDILIIT <[email-masked]>; 
Ühendus Hiiumaa Spordiliit <[email-masked]>; Peeter Lusmägi 
<[email-masked]>; Eesti Olümpiakomitee <[email-masked]>; Eesti Firmaspordi Liit 
<[email-masked]>; Eesti Lendavataldriku Föderatsioon <[email-masked]>
Teema: Spordiseaduse ja tulumaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu 
kooskõlastamiseks esitamine

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Spordiseaduse ja tulumaksuseaduse muutmise seaduse eelnõu 
kooskõlastamiseks esitamine

Registreerimise kuupäev: 11.04.2024

Registreerimise number: 1-11/479-1.

Lugupidamisega
Kultuuriministeerium

Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.kul.ee> www.kul.ee